Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 11. februar 2014

Tim og ett morsdags kort

Dette fine bilde av Tim Holzt
fikk jeg av datteren min Amalie på 14 år
i morsdags gave :-)
Her har jeg laget ett morsdags kort.
Motivet er fra en liten papirpose.
Motivet ble litt mørkt i forhold til kortet, 
men nå er det sydd fast så sånn blir det!

Sender dette kortet til:
Nordsalten-hobbyklubb morsdag med søm
Kort o mania blonder og bånd

Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

  1. Så nyyydelig kortet ble Lena og syns fargene ble skjønne sammen :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Håper å se et av dine flotte bidrag snart igjen :-)
    Klemmer fra Karin

    SvarSlett
  2. Så nydeli gkort du har laget.. helt herlig... og for en flott morsdagsgave å få fra dattra di da.. hun har virkelig talent...

    Tusen takk for at du ble med oss i NSHK denne runden...håper å se mer fra deg..

    Klem LindaSS

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)