Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 31. oktober 2010

Happy Halloween !!!!!!!

Happy Halloween :-)
Nå er runden med jentungen unnagjort for denne gangen :-)
....så nå er det ei som sitter å koserer seg her :-)
Dette er ett lim og klæsj Halloween kort....
med QK slott, Cuttelbugg gresskar, flaggermus og spøkelser.
De store gresskarene har jeg funnet på nettet.
Blingen er fra Nille.
Denne gravstøtta fant jeg på Nille.
Med dette kortet, ønsker jeg å delta på disse utfordringene :
The paper players  lag hva du vil
Paper play  Halloween
S2G  Halloween

Ønsker dere alle en flott søndag :-)

15 kommentarer:

  1. Amazing! What a fun looking card! Great layers.

    SvarSlett
  2. Råkult! Det sitter en fornøyd og gomler her og, etter kveldens runde. Mille syns forresten boksen din var så fin at hu måtte ta bilde av den før hu spiste innholdet!
    Ha en fortsatt kos kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. oi dette var jammen kult, mange flotte detaljer her. Den var rå den støtta..
    Happy halloween, klem:)

    SvarSlett
  4. Kortet er skummelt,og kjempestilig!
    God halloweenkveld!
    Janne

    SvarSlett
  5. Så tøft kort, Lena, masse herlige (=skumle) detaljer her. Nille er helt klart stedet å gå før Halloween, ja :-)

    SvarSlett
  6. creepy in a good way, that tombstone is great.
    I love the card.
    thanks for playing in S2G.

    SvarSlett
  7. Hei Lena! Dette Halloween kortet var jo kjempe stilig da! Rette skumle og likevel litt sjarmerenede søtt (hihi) stemningen! :) Stilig med QK slottet...det er vel det prinsesse slottet egentlig...og her klarte det og gi en totalt annerledes stemning artig! :) Gresskarene var jo ganske søte og gravstøtta ga de litt skumle preget,hihi! En god og kreativ uke til deg...og takk for sist om jeg ikke ahr fått sagt det! Koselig å se deg igjen! :) Klem

    SvarSlett
  8. Hi Lena
    Wow a fabulous card,thankyou for joining us on this week's challenge at CraftyCatz,
    Hugs Dianne xx

    SvarSlett
  9. Super card hun, thanks for joining in with the TG Spooky challenge! Hugs, Sxx

    SvarSlett
  10. Wow, utrolig stilig halloween kort!!
    Stilig med QK slottet, gresskar, flaggermus og gravstøtta:-) Spooky!!!

    Ønsker deg en fin og kreativ uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  11. Wow this is fantastic! Hope you had a great Halloween and thanks for joining in with Daring Cardmakers.

    Lynda xxx

    SvarSlett
  12. OOOh super spooky card, thanks for joining our challenge this week at craftycatz, x carol

    SvarSlett
  13. Wow dette må være det fineste halloween kortet jeg har sett i år, tror jeg; knall tøft og creepy :-D
    Du er kjempeflink!!!
    Gleder meg til å treffe dere på treff igjen :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  14. This is a terrific creation! Thank you for joining us this week at S2G.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)