Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 24. februar 2014

Mix media lo

 I helgen har jeg lekt meg med litt mix media igjen :-)
Denne gangen har jeg scrappet 1 klasse bilde av min
yngste datter Amalie. Denne lo'n sender jeg til
Cherish this memory som vil se blonder/bånd.
 Den største utfordringen når det gjelder mix media
er igrunn det att arket bukler seg. Hvis det finnes ett 
ark som egner seg godt så tar jeg gjerne mot tips :-)
 Her har jeg brukt blomster fra Nille......bling blomstene også :-)
 Teksten har jeg skrevet ut på PC.
Washi tapen er fra Søstrene Grene, ramma er fra Nille
og bling steinene kommer fra Europris. Finner litt 
scrapp-bart overalt ;-)

Sender denne lo'n til:
Vintage utfordring maling og mist
Scrappy hands mix media
Sentimental sundays  lage egen bakgrund
Marks finest papers alt annet enn ett kort
Country view maling
The shabby tea room washi tape

Ha en fin uke :-)

15 kommentarer:

  1. Lovely layout & great picture!
    Thanks for joining Scrappy Hands challenge :-)

    SvarSlett
  2. En vakker LO, Lena!! Bilde og bakgrunnen bare helt nyyyydelig!!
    Du er så flink til å få med mange fine detaljer:-) Vakkert!!!!!!
    Ha en fin fin kveld:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Gorgeous background! Love all the color and the texture...Thanks for sharing your creation with us on the Sentimental Sundays Challenge Blog! Hope to see you again soon!

    Inky hugs,
    Angi
    SS DT
    Making Mayhem | Because Life is Messy

    SvarSlett
  4. How ;pretty thanks for sharing at SF&F..Lis

    SvarSlett
  5. Nydelig LO. Så delikat pyntet med mange dine detaljer. Ser liket av deg på din nydelige datter.
    Håper vi sees på fredag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Så lekker denne var. Mange fine detaljer.
    klem :)

    SvarSlett
  7. Denne var bare rå! :) herlig. så utrolig mange fine detaljer. nå er det ikke lenge til Ski-treffet. jeg skal, og håper å se deg der - det hadde vært kjekt. håper jeg får plass på samme bord. dere er så søte og snille alle sammen. ha en super dag! klem Jeanette :)

    SvarSlett
  8. so, so pretty and a lovely little girl
    x

    SvarSlett
  9. This is amazing - love the colours and textures you've used to frame the picture! Thank you for joining the Sentimental Sundays Challenge, hope to see you again very soon.

    Victoria DT

    SvarSlett
  10. Gorgeous!!

    Thanks for joining Scrappy Hands challenge

    SvarSlett
  11. Hmmmm. I am going to try again, not sure if my first comment went through or not. Your layout is stunning! Gorgeous colors and so many fun embellishments to look at! Sweet photo too! Thanks for playing along with Speedy Fox & Friends this week!

    SvarSlett
  12. gorgeous...love all the dimensiion and texture..lizzi vintage challenge

    SvarSlett
  13. Digger LO'en din ass! Her kryr det av stilige detaljer. Lekkert!

    SvarSlett
  14. wow my favourite layout so far. caroleanne cherish this

    SvarSlett
  15. Beautiful page
    And wonderful colors
    Thanks for playing with us at scrappy hands Challenge

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)