Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 5. februar 2014

Gaven fra storebror

 Hos Trykkpressa ville de denne gangen se litt
kjærlighet (ha med hjerter) 
Denne gangen har jeg scrappet litt søsken kjærlighet :-)
Storebror har kjøpt jakke til lillesøster av samme type som han
selv har, å som hun sneik seg til å låne litt fordi hun syntes
att den var så fin.
Sender den også til:
Scrap-creations favoritt pynt (brads and charms)
Craft my life alt annet enn ett kort
Make my monday alt annet enn ett kort
Hjerteboden til en du er glad i + ett hjerte (dette er en lo som
jeg har laget til min datter.....som jeg er veldig glad i)

Ha en fin kveld :-)


11 kommentarer:

  1. Stilig LO!!! Kjempefine detaljer som passer til bildene. Tøffe jakker!!
    Ha en fin torsdag og god helg:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så tøff denne var, Lena :) Skikkelig kult med gitar. Klem Jeanette.

    SvarSlett
  3. Naw, snille broren da. Tenker Amalie ble glad for den jakka :)
    Fin LO og. Du er da like kreativ som alltid du Lena. Lenge siden jeg har sett deg, håper alt står bra til hos dere. Tenkte jeg skulle prøve å få med meg det neste Skedsmotreffet, du skal vel dit du og?
    Ha en flott kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. This is a fabulous project, what a thoughtful big brother,
    Thank you for sharing with us at Make My Monday this week
    Rosie x

    SvarSlett
  5. Great Layout and the jackets are awesome. Thanks for sharing and joining us at All Crafts Challenge.
    Deborah ACC DT

    SvarSlett
  6. Kjempeflott Lo, og en fin historie og søskenkjærlighet.
    Masse flotte detaljer, det liker jeg.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Fin LO, og masse fin pynt.
    Nydelig med søsken-kjærlighet!:))
    God helg.

    SvarSlett
  8. Herlig LO :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  9. A fabulous creation. Thanks for joining in with my MMM Anything But A Card challenge and hope to see you again.
    Fliss x

    SvarSlett
  10. Så flott!Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne

    SvarSlett
  11. Fabulous! Thank you so much for joining our All Crafts Challenge, hope to see you join in again soon :-) Elaine DT -xxx-

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)