Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 21. februar 2014

Svensk sommer

Her har jeg scrappet min yngste datter på en deilig 
sommerdag sist sommer. Jeg har lekt meg litt med 
bilde, som er satt sammen av to bilder.
Denne lo'n er laget med tanke på Cherishc this memory som
vil se blonder og bånd.
 Inne hos Scrappin all over vil de denne ganges se osteklut.
Siden jeg er tom på osteklut, så måtte jeg improvisere litt.
Oppi førstehjelps skrinet fant jeg litt gasbind, å dette ble
min "osteklut" håper det er greit........det ligner i allefall :-)
 Her er det lag på lag :-)
Jeg har brukt symaskinen min på denne lo'n.
Da skal den også passe inn hos Top tip tuesday
som vil se søm.
 Jeg har brukt maling,sprayer og modellpast på denne 
bakgrunden. Har også brukt en sjablong og noen 
stempler. Ordentlig søl og gris :-) me like :-)
vil de se maling.
 En lo med så mange blomster passer perfekt inn
hos City crafter der de vil se blomster og blonder.
Sender den også til:
4 krafty girlz alt er lov
Little red wagon alt annet enn ett kort
Cuttlebug mania tekstur ( I just my cuttlebug too cut out the letters)
The letters are from QK ,
Ribbon carousel Washi tape og noe ødelagt.(My spooled itam is a page from
an old book)
Craft my life alt annet enn ett kort
Craft your passion jentete
Craft-dee bowz alt er lov med en sløyfe
og
Cute card thursday knapper og sløyfe

Ønsker dere alle en flott helg :-) 

21 kommentarer:

  1. Gorgeous layout with fabulous color combo. This places the eye right where it should be without all the fussiness of some layouts. THanks for submitting to the Craft-Dee BowZ challenge this month!

    SvarSlett
  2. Love the layout, you've included some lovely details! Thanks for joining the Crafty Girls Challenge, hope to see you again soon.

    Victoria DT

    SvarSlett
  3. Beautiful layout! Thanks for playing this week at CCCB :-)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott LO - likte godt fargene:) Takk for ditt bidrag til Cherish This - Memories for Life

    SvarSlett
  5. Nydelig Lo og så herlig bilde.
    Moro å leke seg med bilder.
    Fint sommerminne.
    Ønsker deg en fin helg, og så håper jeg å se deg neste helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. What a lovely creation. Such great colours too.

    Thanks for joining us this week at Craft Your Passion. Good luck.

    Lynn, CYP DT

    SvarSlett
  7. Lovely layout! All the distressing looks wonderful. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

    SvarSlett
  8. This is such a wonderful layout of your beautiful daughter. The colours are so rich and warm and the layering and details are incredible. Every detail is a delight. Thanks for joining our Girly-Girl Challenge at Craft Your Passion this week. I hope we see you again very soon.

    SvarSlett
  9. Nydelig Lo med flotte detaljer Lena! Så nydelig bilde!

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Klem fra

    Mette - DT

    SvarSlett
  10. Nydelig sommer-LO!! Utrolig flott bilde av din datter!! Lekkert satt sammen i farger og design..love it!!

    Ha en fin søndag!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  11. Stunning creation! Thanks so much for playing along at CCCB!

    SvarSlett
  12. What a fantastic layout !!

    SvarSlett
  13. Absolutely gorgeous! Glad you share with us this week at CCCB!

    SvarSlett
  14. Denne var kjempe fin :) Nydelige detaljer du har fått med her :) Og ja, gassbindet ligner på osteklut :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All over :) Klem Rita - DT

    SvarSlett
  15. Den var kjempefin! Flotte farger til bildet! Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This-Memories for Life!
    Merete

    SvarSlett
  16. Love your layout and the colours you have used! Thank you for joining us at Top Tip on Tuesday for our latest challenge!
    Claire xx
    TToT DT

    SvarSlett
  17. Wonderful layout... the colours & design are so beautiful...Thank you for joining us at Craft my life challenge... Hugs May x x x

    SvarSlett
  18. Så lekker LO!!
    Så mange detaljer, og flotte farger!
    Likte så godt bildet du har brukt!!

    Takk for at du ble med på Cherish sin utfordring!

    SvarSlett
  19. Lovely layout. Thank you for joining in with our Let's Feel It challenge at Cuttlebug Mania x

    SvarSlett
  20. lovely...so happy to see you at vintage challenge...lizzi

    SvarSlett
  21. What a beautiful layout - a great memory. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)