Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 13. februar 2014

Med tante som klatre stativ

Her kommer en lo med min yngste datter som koser
med sin lille niese :-)
Her er det kjærlighet i lange baner, så denne sender
jeg inn til Trykkpressa sin utfordring "kjærlighet"

Jeg har en ramme som jeg
bruker til den siste scrappede lo,n
som jeg har laget. Koselig å ha den framme en liten stund før
den havner inn i album.
Sender også denne lo'n til:
Paperminutes kjærlighet i lufta
Hjerteboden til en du er glad i (laget til min yngste datter)
Kort o mania blonder og bånd

Da tar jeg helgen, å ser fram mot å få med
meg litt OL :-)
Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Så herlig bilde av dem! Skikkelig kos ser det ut til :)
    Ha en flott helg! Veldig klar for mer OL-sendinger jeg og!
    Klem

    SvarSlett
  2. En herlig LO av barnebarnet og din datter!! Mange fine detaljer med som alltid:-) Smart å ha den framme i ramme en stund:-)
    Ha en fin helg!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. This is wonderful, what. Fantastic picture, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    SvarSlett
  4. What a beautiful picture and a lovely layout and design. Thanks for joining us at Divas by Design this week.
    Hugs, Janine xx

    SvarSlett
  5. Koselig LO :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  6. Så herlig Lo av ditt barnebarn og datter :)
    Herlig minne.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Delightful! Thank you for sharing with Creative Moments. Leona (DT)

    SvarSlett
  8. Great design and such a lovely picture, thank you for sharing at Creative Moments Alex x

    SvarSlett
  9. Så koselig LO. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.
    Klem, Audhild

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)