Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 19. oktober 2014

Tøff og kul

Dette kortet har jeg laget til min kjære sønn
som snart fyller 26 år. Jeg har laget den med
  Tim Holzt lommeur  diesn.  
Inne hos Scandinavia paper fun ønsket de seg
herre kort, så da sender jeg det inn dit også.
Jeg er glad i å bruke hjerter på prosjektene mine,
men syns liksom ikke helt att det passer inn på
herre kort. Her har jeg allikevel klart å snike inn
hjerter ved hjelp at tre hjerte hengelåser. Jeg syns
det var en kreativ måte å bruke hjerter på :-) Sender
den inn til Trykkpressas hjerte utfordring.
På baksiden har jeg laget en lomme med
plass til en sirkel som jeg kan skrive en hilsen på.

Jeg sender også dette kortet til:
Allsorts  Embossing
Crafty catz  Svart og en farge til (black and brown)

Ønsker dere alle
en flott søndag :-)


9 kommentarer:

  1. Så tøft og kjempekreativt. Gutter trenger også hjerter :)
    Du er så flink til å få med det lille ekstra og spesielle på kortene dine, du er en meget kreativ sjel.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. A really great project and the embossing looks lovely on the frame.

    Thank so much for joining in at Allsorts challenge this week.

    In case you didn’t know, we have some great candy to be won at our sister challenge here

    B x

    SvarSlett
  3. Oh this is so cute and I love the little glasses, how sweet..
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    SvarSlett
  4. Absolutely gorgeous Lena, great detail. Thank you so much for joining us at Allsorts this week x

    SvarSlett
  5. This is a beautiful design and thank you for sharing with us at the Chocolate, Coffee and Cards but we are a CARD ONLY challenge so unfortunately your entry cannot be included in our prize draw. If you have time please re-enter as your designs are stunning! Thank you again! Jane xx

    SvarSlett
  6. Så tøft kort til din sønn.
    Så kult det bilde.
    Klem Connie

    SvarSlett
  7. Lommeur kort er så kult og stilig som du har laget!
    Tusen takk for at du deltar på herrekort utfordringen hos Scandinavia Paper Fun.
    DT- Vibekke

    SvarSlett
  8. I love the rustic and antique look of this design, combined with clever metal embossing. Beautiful design!

    Thanks for joining us this week at HIMCR!

    Hiding in My Craft Room
    ~Laurie

    SvarSlett
  9. Great tag and fantastic Embossing too!! Love the look it has created!!
    Thanks for joining us at Hiding in my Craft Room
    Cheers Jennie DTM
    Jenscrapstoo

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)