Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 7. oktober 2014

Baby kort med Tilda motiv

 Nå er det lenge siden jeg har laget noe med farget
motiv, så i dag kastet jeg meg over ett ferdig farget
ett som har ligget på vent en stund.
Sender dette kortet til:
Passion for Promarker  Favortt farge kombinasjn.
Jeg er glad i blåfarger :-)
Trykkpressa Hjerter
Craft-dee bowz  Alt er lov med sløyfe på
Cutie pie  3 av noe (3 flovers, 3 peapel, 3 charms)

Ønsker dere alle en
fin Tirsdags kveld .-)

9 kommentarer:

  1. Søtt og flott kort, med kjempefine detaljer, blir så stilig med metallet.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. What an adorable card! Love your colors and embellishments. Thanks for joining the Craft-Dee BowZ October challenge.

    SvarSlett
  3. Søtt kort med flott fargelagt motiv :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst! Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett
  4. Nydelig babykort i herlig lappeteknikk.
    Mange fine kort du har laget med disse lappene.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Just beautiful, thank you for playing along with us this week at PASSION FOR PROMARKERS and the very best of luck. Jane x

    SvarSlett
  6. Beautiful - love your patchwork background.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    SvarSlett
  7. Flott kort!
    Stilig med "quilte-stilen" på bakgrunnen.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  8. Kjempeflott kort, herlig bakgrunn!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hilsen Katrine.

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert kort! Morsomt med motiv med "hele" familien på.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping og Scrappelyst

    DT Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)