Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 4. oktober 2014

Scrapping med Tina

I anledning av den nasjonale scrapbook dagen, så
har jeg introdusert kort hobbyen for mitt lille
barnebarn........å hun eeeeeeelsket det :-)
Jeg laget noen små kort/tags av kunsten hennes.
 Nøye studering av ett stempel motiv
 Ivrig stempling. Favoritten var helt klart ett Hallo Kitty
stempel :-)
 Å så måtte det jo fargelegges :-)
 Når man driver med scrapping, så ender man ofte 
opp med slike hender :-)
Måtte stanse litt også :-)

Jeg ser fram i mot mange slike kose stunder
med Tina på hobby rommet i årene
som kommer :-)

Ønsker dere alle en flott Lørdags kveld :-)

2 kommentarer:

  1. Så fine kunstverk og så kos med barnebarn som også liker å stemple.
    Herlige bilder. Kjenner jeg deg rett så blir det en LO av dette også.
    Kos deg i dag og nyt siste rest av høstferien.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Fantastisk, så herlige bilder og flotte tag´s.
    Hun har til og med fått sin egen lille Cuttlebug ser jeg.
    Må bli en en fantastisk scrapper av lille Tina.
    Ha en fin søndag Lena :)
    Klem Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)