Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 13. oktober 2014

Kort med julekrans

 Dagens julekort er laget ut fra skissa til
Sketchy colors . Nå er det en stund siden sist jeg
brukte en skisse, så det var moro å prøve seg på
en igjen :-)  Jeg har brukt julekransen til 
Tim Holzt som motiv, Det er en god stund siden
den sist var i bruk, så det var på høy tid å tørke
litt støv av den igjen! Kransen har jeg sprayet 
med diverse sprayer for å få litt liv i den.
 Teksten er fra "Ett trykk" , å den har fått dags ferske
clear stickers på seg :-) Endelig har jeg klart å få
tak i noen som matcher punchen min :-)
Jeg sender også dette kortet til:
Totally gorjuss  Tradisjonelle julefarger
Card and scrap Bruk dies
Kitty Bee Design Punch og dies

Ønsker dere alle en flott uke :-)

4 kommentarer:

  1. Nydelig julekort og krans :)
    lekkert pyntet.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort, lekker den kransen. Stilig med clear stickles på teksten Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica.

    SvarSlett
  4. Lovely card, thank you for joining us at Kittybees with our die and punch challenge hugs Tania (Dt) xx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)