Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 12. april 2020

You are beautiful


Her kommer en lo med bilder av mitt barnebarn Tina.
Jeg har benyttet meg av reste papirer og rester av bilder.
Har en bunke med mer eller mindre brukbare bilder, å
fant ut att dette var en morsom måte å få brukt opp
noen av dem på. 

Sender den til:

Scrappelyst  Geometriske figurer
Crafters castle  Alt er lov
Just-add-ink  Die cut ord
Simply create too  Alt annet enn ett kort
Aud sentiments  Alt er lov med tekst
Crafters cafe Alt er lov
Crafty hazelnuts patterned paper  Alt er lov med mønster ark

Ønsker deg en fin søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Nydelig layout og for en skjønning, super herlige bilder <3

    SvarSlett
  2. A second scrapbook page entry!!! This is beautiful too! - Lisa

    SvarSlett
  3. What a great way to use up scraps and those pictures that may not work on other layouts!!!! Love it!!!! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Tantalaya “craftwithte”
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Flott LO!
    Takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)