Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 3. april 2020

Mix media med bilde og film klipp


Jeg jobber i barnehage, å har mye kreativ tid om dagen.
Her har jeg lekt meg med litt mix media. Jeg har lært
meg litt mye teknikker som måtte testes ut :-)
Bilde er av  meg og min mann.
Jeg har prøvd meg på å filme en snutt under her
for å få fram noen detaljer. Her er det mye gjenbruk,
som f.eks. knapper, belte nagler, bølge papp og
utenlandske mynter. Inne hos Scrappelyst  ønsker
de seg gjenbruk, å her har jeg brukt en hel masse :-)


Sender dette bilde til:

Hobbygarasjen  Alt er lov
Southern girls  Alt er lov
Creative artiste mixedmedia  All mixmedia er lov

Ønsker dere alle en fin helg :-)


3 kommentarer:

  1. Så superkult dette var! :) Utrolig stilig! :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  2. Fabulous creation! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner!

    SvarSlett
  3. Åhh fy f... så jævlig kuult.. Whoop Whoop.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)