Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 10. april 2020

The End


Her kommer en ny lo. Denne gangen er motivet
avslutting  av 10 års skolegang for min yngste
datter. Her har de samlet seg for ett siste felles 
bilde.
Her er det mange lag, å derfor ett perfekt bidrag
til Scrappelyst sin "lag på lag" utfordring.
Jeg jobber meg nedover i bilde bunkene om dagen :-)
Til nå har jeg laget 14 sider i denne korona tiden!
.....så om ikke annet, så får jeg iallefall tatt igjen 
litt etterslep på den fronten ;-)



Sender den også til:

Hobbygarasjen  Alt er lov
Alphabet challenge  A for alt er lov
Aud sentiments  Alt er lov med tekst
Ttcrd  Alt er lov
Avenue 613  Geometriske papirer (Paper
with rund clocks)
Simply create too  Alt annet enn ett kort

Ønsker dere en fin fredag.


6 kommentarer:

  1. Herlig side! Både tittel og bakgrunn passet supert sammen. Flotte bilder også :)
    Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

    SvarSlett
  2. Så tøff side, knall kul <3 Herlige bilder :)

    SvarSlett
  3. Great layout ! Thank you for sharing at 613 Avenue Create x

    SvarSlett
  4. Hi teamie, Awesome page. great layout and so glad you shared over at Aud Sentiments.

    SvarSlett
  5. Spennende LO med mange elementer og definitivt lag på lag. Takk for din deltagelse hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. I love your scrapbook page! Thank you for joining us for the Simply Create Too Challenge. Myrna S Design Team Member

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)