Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 9. februar 2020

with love


Her er ett kort som jeg laget til min mann.
Ett enkelt kort, men jeg syns det ble litt kult
likevel. Inne hos Scrappelyst  ønsker de
å se  Svart/hvitt med en kontrast farge, så 
da skulle dette kortet passe godt inn :-)


Sender dette kortet også til:
Just us girls  Striper
Creative craft cottage  Ha med ett hjerte
Pearly sparkles  Bruk noe rødt

Ønsker dere alle en fin søndagskveld :-)

8 kommentarer:

  1. As a lover of Mickey Mouse I absolutely adore this card thank you for joining in at the crafty Calendar Challenge

    SvarSlett
  2. Ganz großartig! Deine Karte gefällt mir sehr gut.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    SvarSlett
  3. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    SvarSlett
  4. Lovely card and your stripes are awesome! Thanks for sharing at JUGS this week!

    SvarSlett
  5. LOVe this Minny and Mickey card! The striped background and over all design looks perfect! Thanks for playing at Just Us Girls.

    SvarSlett
  6. Fint kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  7. What a lovely and cute card.
    Thank you for joinning ua at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    SvarSlett
  8. What a cute, sweet card. Thank you for sharing at Pearly Sparkles.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)