Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 16. februar 2020

Summer time


Her har jeg laget min egen bakgrunn  med hjelp
av små firkanter som jeg har malt (før jeg stanset
dem ut) Jeg har også sydd noen runder med sort
trå på symaskinen min. Motivet er av min yngste
datter under ett akvarie besøk i Danmark.



Sender denne lo¨n til:

Crafty animals  Alt er lov med dyr
Happy little stampers  Alt er lov med dies
Crafty calendar  Punch og dies
The house that stamps built  Bingo (dimensions "bild up
under the photo" , Seashels "die" and water collor "bacgrund")
Tuesday throwdown  Lag din egen bakgrunn

Ønsker dere alle en fin søndags kveld :-)

6 kommentarer:

  1. What a fabulous layout!! I love the gold accents, specially those beautiful sea creatures!! Thanks for playing with The House That Stamps Built.

    SvarSlett
  2. What a beautiful layout - and I bet your daughter had fun at the aquarium. Love all the sea creatures you used around the focal image. Thanks for joining us over at The House that Stamps Built.

    SvarSlett
  3. Gorgeous design!
    Thank you so much for entering our challenge at Crafty Calendar. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    SvarSlett
  4. Så lekker og utrolig kreativt laget. Elsker uttrykket firkantene gir! Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  5. This is stunning, like the gold accents. Glad you joined us at The House that Stamps Built. Donna DT

    SvarSlett
  6. Beautiful altered box. Love the design. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Judy DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)