Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 2. februar 2020

Mother


Her har jeg laget morsdags kort til mammaen min.
Denne gangen ble det sommerfugler og masse bling :-)


Dekorerte litt på innsiden også.


Sender dette kortet til:

Hobby garasjen  Kjærlighet (Til min kjære mamma)
Crafty hazelnuts patternedpaper  Alt er lov med mønster ark
Die-cut-divas  Hjerte og blomster
Aud sentiments  Alt er lov med tekst


Ønsker dere alle en fin søndags kveld :-)


6 kommentarer:

  1. Stunning card! fabulous layout and I love the colours thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue xx

    SvarSlett
  2. Det var et knall fint kort, heldige mamman din <3

    SvarSlett
  3. Nydelig kort og herlig med sommerfuglen i sølv :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  4. This is a stunning creation,

    Thanks for playing along at Aud Sentiments.

    Hugz Tinz

    SvarSlett
  5. How very lovely and feminine. So glad you joined us at Die Cut Divas for our February challenge of Hearts and Flowers.

    SvarSlett
  6. Vakkert kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)