Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 21. april 2010

Vintage tagg

Jeg ble så inspirert av vintage taggene på messa,
så jeg fikk lyst til å prøve meg på en :-)
Denne skal henge på en bryllups gave, å er derfor
dekorert med parrets bokstaver,
På denne taggen har jeg brukt crakel paint,glimmermist,
reinkere,hobby maling og distress ink :-)
Bokstavene ble først inka,så glimmermista for så å ett lag med
cracel paint på seg.Over der hadde jeg distress ink, før jeg til slutt
hadde clear embossing på toppen.
Med denne taggen,så vil jeg delta på utfordringen hos Sukkersøtt, der
oppgaven var som følgende:
lav et kort/ prosjekt i vintage stil og brug mindst 3 blomster på dit projekt.










8 kommentarer:

  1. Skikkelig lekker vintage tag, Lena!
    Blir flott på bryllupsgaven:-)

    Ha en fin onsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Så stilig! Og de bokstavene ble SYKT kule!

    SvarSlett
  3. wow hvor er det en rålækker tag så mange flotte detaljer du har på.
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Aldeles underbar, akkurat i min smak hihi.
    klem:)

    SvarSlett
  5. Wow denne var råkul Lena!!! Herlige detaljer, utrolig tøffe farger.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så stilig tag, og så flotte detaljer.
    Klem Jorunn

    SvarSlett
  7. Denne var jo helt råååå!! :)))

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)