Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 4. april 2010

Brev post

Jeg har sett så mange flotte brev poster,å fikk lyst til å prøve :-)

Jeg hadde ingen mal, men er ganske fornøyd lell.

Tenkte att Farmor skal få den. Hun har en dulion av barnebarn og oldebarn som

hun gir små oppmerksomhetet til når de fyller år. Det går med en del

kort hvert år, så da kommer nok disse godt med.

Her har jeg puttet oppi noen av kortene som jeg har laget.Inni har jeg puntet med blomster, og en liten Tilda frøken.




Kortene er laget slik att Farmor selv kan velge hvilken tekst hun ønsker

på korten.Jeg har festet dobbeltsidig tape bakpå for å gjøre det så enkelt som mulig.

Tekstene er fra Stamping up.



Med dette bidraget, så ønsker jeg å delta på følgende utfordringer:
Just Magnolia Challenge Blog
Simon says
Kort o mania







14 kommentarer:

  1. Dette var en utrolig flott gave Lena, tenker hun blir utrolig glad og takknemlig.
    Utrolig nydelig og gennomført, blir helt rørt på hennes vegne..
    Ha en fin påskeslutt!

    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Stilig boks til kort. Så flott gave. Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen på Kort o Mania.

    SvarSlett
  3. Denne var knallfin, og en flott gave å få! Tenker farmor blir glad :)

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Wow!! Denne va knall flott!! utrolig gjennomført! Herlig gave å gi og ikke minst få da! :D
    tusen takk for at du deltar på kort o mania sin utfordring!
    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  5. Denne var helt nydelig.For en flott gave å få.......

    SvarSlett
  6. wawww denne var bare total flot.

    10000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

    SvarSlett
  7. Wow, denne var nydelig! En flott gave å få, tenker denne blir satt pris på:)Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

    SvarSlett
  8. Wau, this is gorgeous!
    Very nice colours and decorating!

    SvarSlett
  9. Virkelig en flott gaveidé! Og så fine ting du gir bort. :) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

    SvarSlett
  10. Utrolig flott gave til din farmor!
    Skikkelig smart:-)

    SvarSlett
  11. så stilig!!
    flotte farger.
    tipper mottakeren blir glad for denne.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  12. Fantastic project, perfect for the challenge. Love the green and sweet image, fab accents too. Thanks for joining in at Just Magnolia, hope to see you back again next week! :)

    SvarSlett
  13. Wow what a fabulous project, love it.
    Thanks for joining us on JM this week .
    hugs
    Sheila xx

    SvarSlett
  14. Hei Lena
    Dette var utrolig lekkert!
    Glad for at jeg fant bloggen din,for her kommer jeg tilbake!!
    Har lagt meg til som følger :)
    Klem fra Helle
    som samtidig ønsker deg velkommen til meg

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)