Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 14. april 2010

Sukkersøtt bursdags kort

Pastell kort med bling.
Er litt usikker på hva jeg egentlig synet om dette kortet,
men jeg sleger det inn lell :-)
Arket og de grønne bling blomstene er fra Nille
Båndet hadde jeg med meg fra USA
Bånd spenna og "Kake" servietten er premier jeg har vunnet
Hjertene og de rosa blomstene er kjøpt hos Foto Knutsen
Sommerfuglen kommer fra Yvonne....å det gjør forsåvidt motivet
også :-)



Med dette kortet så ønsker jeg å delta på følgende utfordringer :
Belli
C.R.A.F.T
Creative Card
My time to craft
Paper Play
Raise The Bar
Stamp for the weekend

11 kommentarer:

  1. Jeg syns kortet var strålende jeg!!! Flott med pastell nå i sooolen!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Dette var da et herlig sukkertøy kort!! Herlig farger!
    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Skikkelig nydelig dette også, Lena!
    Pastell fargene, motivet, servietten, tyll, og alle blomstene i skjønn harmoni:-)
    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, så fint når du bare hadde brukt en liten del av stempelet. Mange flotte detaljer og friske fine farger.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  5. This is really pretty ! i love all the detail!
    Thanks for joining SFTW this week!
    Hugs Di xxxx

    SvarSlett
  6. Lovely buttons card Lena, very pretty card, thank you for joining us again at CRAFT Challenge and good luck!

    Jo and Tigerlover.

    SvarSlett
  7. Oh that is pretty, Lena - lovely image and gorgeous papers.

    Thanks for entering my challenge on PaperPlay this week.

    Julie :o)

    SvarSlett
  8. This is so pretty! I love the lace doily you added! Thanks so much for playing the Belli Challenge this week!

    SvarSlett
  9. How pretty! Thanks for playing in the Belli Challenge!!

    SvarSlett
  10. so sweet! Thanks for playing in the Belli challenge

    SvarSlett
  11. Beautiful! Beautiful! Beautiful! Wow such an awesome display of art and great detail! Thanks for playing in the Belli Challenge!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)