Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 5. april 2021

Mix media kort


Her har jeg laget ett mix media bursdags kort.
Jeg har brukt masse chipbord tags. Disse har
jeg hatt liggende i flere år, men di har aldri 
passet inn noe sted. Dette ble en fin måte å få
brukt opp noen av dem på.



Sender dette kortet til:

Scrappelyst Tekst i fokus
We love 2 create Alt mix media er lov
Crafters castle Alt er lov
Creative artiste mixed media Alt mix media er lov

Ønsker dere alle en fin mandag :-)

Topp 3



4 kommentarer:

  1. Kjempestilig mixed media kort. Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. A fabulous card and a great design. Lovely grungy colours.
    Thank you for joining in with our April challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    SvarSlett
  3. Wow! This is wonderful! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Joy CT
    JoyWilsonInk

    SvarSlett
  4. Amazing textured project!
    Thank you for joining us this month at We Love 2 Create With Polkadoodles! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)