Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

torsdag 1. april 2021

Bee autiful friend


Her har jeg laget ett vårlig kort til en venn :-)
Bien har jeg stanset ut av papiret, lagt flere papir 
striper bar. Så har jeg stanset ut en svart bie som
jeg har limt på toppen. 
Koser meg på det nye rommet mitt.
Nyter deilige fridager :-)




Sender dette kortet til:

Paper funday Grønn
The paper fun day Vår/Spring 

Ønsker dere alle en fin dag :-)

Vant her:




6 kommentarer:

  1. Stunning card and perfect for Spring. Thanks for entering your project in the Paper Funday Challenges and we hope to see you again next month! Donna, DT

    SvarSlett
  2. thank you for joining us at crafty gals challenges...your card is beautiful

    SvarSlett
  3. Beautiful card, Lena! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday with this lovely creation. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    Mia
    Designer for Try it on Tuesday
    craftartista.blogspot.com {My Blog}

    SvarSlett
  4. A great card,
    Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday,
    Avril

    SvarSlett
  5. ezbet24h สำหรับในการเข้าเล่นเกมพนันออนไลน์ pg slot นักการพนันผู้คนจำนวนมากต่างมีความระแวง แล้วก็ตระหนักถึงเรื่องความปลอดภัยเพราะเหตุว่าการเข้าวางเดิมพันแทงพนันความปลอดภัย

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)