Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 18. januar 2021

Tina 8 år


Dette kortet har jeg laget til mitt eldste barnebarn.
Her har jeg laget ett riste kort fylt med små perler,
Jeg har brukt en del glitter papp og litt bling steiner.
Tenker att dette kortet skulle passe godt inn på 
utfordringen "glitter og bling" inne hos Scrappelyst


 

Sender dette kortet også til:
 
Crafty calendar  Gjør det søtt
Creations in pink  Alt er lov i rosa
Daisy chain  Bursdag
Morgans art world  Alt er lov
Hobbygarasjen  Glitter (Har brukt en del sølv glitter papp her)

Ønsker dere alle en fin uke :-)

 

5 kommentarer:

  1. Lovely card Lena! Thank you for sharing with us over here at the Crafty Calendar Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Så herlig bursdagskort med mange flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så fint kort! Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen

    SvarSlett
  4. Lovely card, looks really great! Thanks for joining us at Daisy Chain Challenges.

    groetjes, Ellen

    SvarSlett
  5. Beautiful card. Love the colour scheme.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)