Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 17. januar 2021

Mitt nye kreative studio


Endelig har jeg flyttet inn i mitt nye kreative
studio. Dette er en mangeårig drøm som endelig
har blitt oppfylt takket være min kjære mann.
Det har blitt noen timer på meg også med skruing 
av møbler og sortering av alle dibbe duttene mine.
Endelig kan jeg si att jeg har ett "pent rom"
Har allerede hatt noen "kose" timer her inne,
å ser fram i mot mange mange flere.









Ønsker dere alle en fin kveld :-)

 

2 kommentarer:

  1. Heldiggris som har fått deg eit slikt flott hobbyrom.

    SvarSlett
  2. Du har fått det så fint <3 Kos deg masse med det nye rommet

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)