Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 16. august 2019

Den store dagen


Denne gangen har jeg prøvd meg på en skisse fra
Scrappelyst . Syns den var litt vrien å tolke, men
håper den er innafor. Motivet er mitt yngste barnebarn
som ble døpt 4 August. Ett nytt album skal fylles, slik
att hun også får sitt en gang i framtiden. 



Sender denne lo'n også til:

Creations in pink  Alt er lov i rosa
Happy little stampers  Alt er lov med dies
Pearly sparkles  Noe på B (Baby, baptist, butterfly)
Allsorts  Noe til en baby

Ønsker dere alle en fin kveld :-)



Topp 3 her:

4 kommentarer:

  1. What a great page with a wonderful layout for this special occasion!
    Thanks for sharing at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    SvarSlett
  2. so adorable and perfect for the challenge.
    Thanks for sharing with us at Allsorts
    Lynn x
    DT

    SvarSlett
  3. Great Layout. Thanks for playing along with us at Pearly Sparkles. Lisa DT

    SvarSlett
  4. Nydelig layout. Kjempefin tolkning av skissen. Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)