Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 23. august 2019

25.Anniversary


Her har jeg laget ett 25 års bryllupsdags kort på bestilling.
Jeg tok utgangspunkt i sølv .....for å markere att det er sølvbryllup.
Bildet gjorde jeg om til sort hvitt slik att det skulle passe berede inn.
Inne hos Scrap from your heart ønsker de seg monokromariske kort,
så da passer dette kortet godt inn der :-)



Her har jeg brukt forbokstavene til han og henne.


Baksiden har jeg embosset.


Alle blomstene har jeg laget selv ved hjelp av dies.
Inne hos Scrappelyst ønsker de seg blomster denne 
gangen. så da passer dette kortet fint inn der :-)


Jeg har som vanlig brukt mye 3D tape :-)

Sender dette kortet også til:

Crafters cafe  Noe på A (Anniversary)
Arty divas  Alt er lov

Ønsker dere alle en super helg :-)

Topp 3 her:



5 kommentarer:

  1. Gorgeous card. Thanks for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Dots, stripes or something beginning with A" challenge.

    SvarSlett
  2. Beautiful! So much lovely detail.
    Thanks for joining us at The Crafters Cafe
    Narelle DT

    SvarSlett
  3. Ett nydelig kort <3 Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  4. Vakkert lag-på-lag kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise

    SvarSlett
  5. Så nydelig og dekorativt kort, og herlig med ekte bryllupsfarger.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst 😊

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)