Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 2. juni 2019

Koffert



Her er dagens prosjekt. Jeg så denne på you tube i 
i dag, å fikk lyst til å prøve meg på den.
Det tok sin tid! ...mye kutting og mye bretting,
men jeg fikk det til :-) Litt usikker på hva jeg skal
bruke den til, men har putta litt bling oppi så lenge.
Inne hos Nordsalten-hobbyklubb ønsker de seg 
bretting, så da skulle denne passe godt inn der.




Her har jeg hengt på binders charmsen
som jeg laget ett innlegg på tidligere.


Linken til you tube:





Sender den også til:

Avenue 613  Bretting
A2z scrapbooking  Alt annet enn kort
Crafty hazelnuts patternedpaper  Alt er lov med mønster ark

Ønsker deg en fin kveld :-)

Kom på topp 3 her:


og 







12 kommentarer:

  1. Beautifully done! Your papers and embellishments are perfectly coordinated! Thanks so much for sharing at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner/Designer
    613 Avenue Create Challenge
    A Place To Start Challenge

    SvarSlett
  2. Så fiiiin <3 Denne likte jeg kjempe godt :)

    SvarSlett
  3. Amazing project..just gorgeous.
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    SvarSlett
  4. Such cute and wonderful project!! Thanks for joining in our June challenge at a2z.

    SvarSlett
  5. stilig den ble! likte godt fargene du brukte :)

    SvarSlett
  6. Brilliant creation love the papers and embellishments.Thank you for joining us at 613 Avenue Create and playing the twist.
    Carol DT x

    SvarSlett
  7. Wow that is super nice! Thanks for joining in over at a2z Scrapbooking.

    SvarSlett
  8. Den her var jo bare helt rååå. Digget charmsen din, og papirene er helt fantastiske. Glad du brukte mye tid på denne, for det var virkelig verdt strevet ser jeg <3
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  9. Herlig koffert! takk for at du deltar hos NSHK. DT ingunn

    SvarSlett
  10. Så utrolig kul og flott! Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT Anita

    SvarSlett
  11. WOW, a lot of work and well worth it. What a beauty. So glad you joined us at A2Z Scrapbooking.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)