Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 2. juni 2019

Binders charms


jeg har sett så mange på nettet
som har dekorert binderser, så jeg
fikk lyst til å prøve meg jeg også :-)
Her er de tre som jeg har laget.


Mitt første forsøk :-)


Jeg har variert i opphenget på disse
charmsene/bindersene mine.


På denne laget jeg min egen variant
ved å kombinere en stor og en liten
binders. Mulig att varianten finnes der
ute på nettet ett sted, men jeg har
ikke sett det. Tenker att den blir litt enklere 
å bruke på ett kort eller som ett bok merke
når den sitter inntil, å ikke dingler.


Ett litt aneledes innlegg denne gangen :-)
Nyt dagen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)