Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 8. desember 2018

JOY


I dag har jeg prøvd meg å å lifte litt igjen.
Denne gangen er det en juletagg fra Ett trykk
sin julekalender " dag 7" Jeg hadde ikke noe
juletre å bruke som var likt på begge sider av
treet, så da ble det hjerte i stedenfor.


Den passet perfekt til gaven som jeg skal gi bort i
kveld. Da samles to familier for å feire en lykkelig
begivenhet . I April ønskes ett lite barn velkommen
inn i familien, å jeg blir mormor :-) Det er min eldste
datter som venter sitt første barn.


Her er jule taggen som jeg har lifta..


Ønsker dere en flott lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)