Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 23. desember 2018

Blå-grønt julekort


Det ble en kveldstur inn på hobby rommet mitt.
Denne gangen har jeg liftet Ett trykks
kalender luke nr 12.


kortet jeg liftet.



Jeg sender dette kortet også til:

colour crazy  Fargelegging
Cute cardt hursday  Alt ee lov
Back to basik  Resist teknik
Time out  Tekst

Jeg har også liftet luke 18 hos Ett Trykk.
Her er den :-)



Ønsker dere en fin kveld :-)



6 kommentarer:

  1. Such a lovely use of the resist technique. Thanks for joining Back to Basics and beyond. Love Dawn x

    SvarSlett
  2. So beautiful!
    Thank you for joining us at The Colour Crazy Challenge! Jane S (DT) xxx

    SvarSlett
  3. Awesome card with lovely soft colours. Many thanks for joining us at Colour Crazy Challenge.
    Hugs, Silke

    SvarSlett
  4. Beautiful card, I love the soft colors! Thanks for joining us at Back to the Basics and Beyond.
    Tammy x

    SvarSlett
  5. Love how soft and soothing your card is!

    Thanks so much for playing with us at Time Out!

    SvarSlett
  6. Lovely card. Soothing colors,a nd great use of emboss resist. Thanks for joining us at Time Out.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)