Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 8. november 2020

Renhold, poker og øl


Her kommer ett kort som jeg laget på bestilling
fra en kollega. Kortet er til en kar som jobber med
renhold, spiller poker og brygger øl ....... å slik
ble resultatet :-) Bestilleren ble super fornøyd,
så da håper jeg mottakeren også blir det. 


Sender dette kortet til:

Scrappelyst  Maskulint
Crafty calendar  Alt er lov
Cardz 4 guyz  Bursdagskort til en mann
Dream valley  Dies og punch
Make my monday Maskulint

Ønsker dere alle en flott søndag :-)

8 kommentarer:

  1. Fantastic!! So many great elements in the card!! Thanks for playing along with our "adult guy birthday" challenge over at Cardz 4 Guyz!!

    SvarSlett
  2. Wow, this is definitely one for the boys. All those manly elements. Even a tiny bottle opener. It's just perfect. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

    SvarSlett
  3. Tøft kort. Imponert over at du har klart å flette jobb og 2 interesser sammen på ein så flott måte.

    SvarSlett
  4. Fabulous masculine card. Sounds like it will be perfect for the recipient. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz - DT xx

    SvarSlett
  5. Det var elementer jeg aldri trodde jeg skulle se sammen ;-) Men dæven og stilig det var.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  6. Me again with my other hat on. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

    SvarSlett
  7. Knalltøft!!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. Flott kort med kule detaljer:) Takk for at du deltar hos NSHK. DT ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)