Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 4. oktober 2020

Bursdagskort til pappaen min


Her er bursdagskortet som jeg laget til pappaen min.
Her har jeg revet i masse forskjellige papirer.
Siden pappa er en handyman så ble det tema på kortet.
Jeg har brukt høstlige farger siden vi nå er i denne 
sesongen :-) Ønsker dere alle en flott søndag :-)


Sender dette kortet til:
Nordsalten-hobbyklubb  Bruk minst to mønsterark
Hobby garasjen  La deg inspirere av høst (fargene)
Cut it up  Kort med die cuts
Do-allkreatives  Lag egen abkgrund (Made it with strips
of terd paper)

7 kommentarer:

  1. Så stilig kort og tøft med revne sider som bakgrunn! Tusen takk for at du deltar i hobbygarasjen sin utfordring. Klem Karin Lovise

    SvarSlett
  2. Kjempestilig og tøft kort! :) Digger vesten og verktøyet.
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  3. What a great masculine card! My husband would love to have that vest.

    Thanks for joining us at Cut it Up for our World Cardmaking Day challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    SvarSlett
  4. Nice and fun creation... love the die cuts!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilig kort, digger måten du har brukt papirene på! Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb! Klem fra DT ANITA

    SvarSlett
  6. What a fabulous card!! Love the background!!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda

    SvarSlett
  7. This is a great masculine card. Thank you for the inspiration especially as I often find masculine cards difficult to make. Thank you for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)