Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 10. august 2020

Herre kort med biler


Her har jeg laget ett kort på bestilling. Karen som skal få dette kortet
er glad i tøffe biler. Dette kortet skulle være fra barna, så inne i dette
kortet har jeg laget en side til hver av de tre guttene hans slik att de 
kan lage vær sin hilsning til pappaen sin.

Sender dette kortet til:

Hobbygarasjen  Alt er lov

Da var jeg endelig i gang med litt blogging igjen etter
en lang sommerferie :-) Ønsker dere alle en fin kveld :-)
 

3 kommentarer:

  1. Hei Lena.
    Kan du legge inn kortet ditt på vår Inlinkz. Trykk på den blå knappen og du blir sendt videre. Så blir du med i vår trekning
    Mvh Jorunn Elin DT Hobbygarasjen.no

    SvarSlett
  2. Knalltøft kort! Så stilig med innslaget av gull. Skikkelig fint :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Hobbygarasjen :)

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har laget :)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
    DT Anita Lise

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)