Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 17. mai 2020

Cathrine 30


Her kommer det ett nytt kort fra meg.
Denne gangen er det ett bursdags kort til en flott kollega.
Jeg har latt meg inspirere av ett bilde på Scrappelyst.


Sender den til Scrappelyst Jeg har latt meg inspirere av blomster
og mange av fargene.

Jeg sender den også til:

Nordsalten-hobbyklubb  Perler og bling
Bastel-traum  Blomster
Cardz 4 galz.  Bursdag

Ønsker dere alle en flott 17 mai feiring :-)


8 kommentarer:

  1. Herlig kort med flotte ark og nydelig blomster bukett:) Å masse perler paljetter og bling som passer perfekt til utfordringen vår hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  2. So cute - love the floral elements and die-cuts together. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda DT

    SvarSlett
  3. You did a very lovely card! Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.
    Hugs and good luck
    Stephanie Klein
    DT bastel-traum challenge

    SvarSlett
  4. For et nydelig kort, jeg lot meg inspirere av scrappelyst jeg å, men har liksom ikke funnet tiden denne gangen.

    SvarSlett
  5. Hello… Thanks for sharing your beautiful birthday card with ‘Moving Along with the Times Challenge Blog’; it fits perfectly with our ‘Flowers’ challenge theme. it will certainly brighten your colleagues day. Hope you can join us next month for our new challenge. Diane Louise (Team Leader) xx

    SvarSlett
  6. Nydelig kort med flotte detaljer.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  7. Kjempefint kort med mange fine detaljer.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  8. That's so romantic, wonderful!

    Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT bastel-traum challenge

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)