Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 13. januar 2020

welcome Minda




Her har jeg laget en lo fra vårt første møte med vårt
yngste barnebarn Minda. Denne lo`n er første side
i hennes bursdags album som jeg skal lage til henne.
Jeg følger opp etter mitt eldste barnebarn som får en
albums side hver gang hun fyller år. Tina er nå 7 år,
å albumet hennes er fylt med 8 sider. Hvert å får hun
en side med bilder fra året som har gått......, med tall
på som viser alderen. I mars blir Minda 1 år, så jeg
starter opp med to sider :-) Jeg scrapper flere sider med
dem, men de skal jentene få senere i livet.


Minda fikk ett strikket pastell rutete teppe på sykehuset
som hun brukte masse den første tiden. Dette arket
minnet meg om teppet hennes. Jeg har hatt det liggende
i mange år! ....det ventet nok på denne vesle prinsessa ;-)

Sender denne lo`n til:

Scrappelyst  Pastell
Dragonfly dreams  Alt er lov
Crafty friends  Noe nytt (a new grand child)
Craft rocke  Noe nytt (a new grand child)
My crafting corner  Noe nytt (a new grand child)
Tuesday throwdown.  Noe nytt (a new grand child)

Ønsker dere alle en flott uke :-)


5 kommentarer:

  1. Beautiful layout love the patchwork of different papers and gorgeosu pics.Thank you for joining us at Dragonfly Dreams
    Carol DT x

    SvarSlett
  2. Hi just popping back to say-Thank you for joining us at Craft Rocket
    Carol DT x

    SvarSlett
  3. Herlig layout og en nydelig liten prinsesse. Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  4. Such a great layout featuring a precious baby. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of
    luck with your entry.

    Kelly DT for http://aperfecttimetocraft.blogs
    pot.com.au/

    SvarSlett
  5. Så fin baby-LO.
    Tusen takk for at du deltar i januargrublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)