Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 13. oktober 2019

Herre kort av høstlige papir rester


Her har jeg laget ett bursdags kort til min svigersønn.
Jeg har lekt meg med papir rester i brunt og svart.
Tanken var att det skulle få ett litt høstlig farge preg
samtidig som det skulle bli guttete. Jeg har farge 
koordinert de små restene mine, så da er det ganske greit
å finne fram til papirer som passer i sammen.
Jeg har laget en enkel innside.


Sender dette kortet til:
Scrappelyst  Gutt/Mann
Hobbygarasjen  Alt er lov
Scrap from your heart  Høst farger
Dragonfly dreams  Bruk svart
 Daring cardmakers Bruk opp restene dine

Ønsker dere alle en fin Søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Fabulous masculine card,great selection of papers and love the textured die.
    Carol x
    Thank you for joining us at Dragonfly Dreams
    Carol DT x

    SvarSlett
  2. Liker godt hvordan du har satt sammen papirrester i slike flotte farger.
    Kult maskulint kort.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.
    DT-Kjersti

    SvarSlett
  3. Så lekkert kort og så flott bruk av restepapir.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)