Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 28. juli 2019

Skjorte og vest


Her kommer ett kort som jeg har laget på bestilling
for en kollega. Jeg har laget en variant av skjorte kort
som jeg har laget tidligere. Her kan skjorta tas ut
av vesten.



Dette gir litt ekstra skrive plass, eller plass
til bilder.


En enkel innside.


Sender dette kortet til:

Scrappelyst  Alt er lov
Allsorts  Knapper og sløyfe
Crafty hazelnuts patternedpape  Alt er lov med mønster ark
Kitty Bee Designs Pynte seg

Ønsker deg en fin dag :-)


4 kommentarer:

  1. Lena: What a special guys' birthday card you made! Perfect idea, colors, and papers! Thanks for linking to APTS blog! Becca, resident designer

    SvarSlett
  2. Such great designs, thank you so much for joining us at Allsorts buttons and bows challenge!

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst

    SvarSlett
  4. Awesome project! This has been conceived and executed perfectly! Thanks so much for sharing this beautiful project with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner/Designer
    A Place to Start Challenge
    613 Avenue Create Challenge

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)