Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 3. april 2019

Tuvas konfirmasjon


Her har jeg laget ett konfirmasjons kort på bestilling
fra mammaen min. Jeg har brukt bilder og tekst fra 
innbydelsen som de hadde fått. Her har jeg tatt utgangspunkt
i dongerijakken som frøkna har på seg. 


Innsiden fikk tekst , bilde og en pengelomme.


Sender dette kortet til:
Nordsalten-hobbyklubb  Tennåringen
Kreativ scrapping  Konfirmasjon
Litel red wagon Ristekort
Iikes world  Dies og alt 
ttcrd  Alt er lov
Crafty cardmakers  Til en spesiell person
Creativt moments Alt er lov
Ellibelles corner. Noe med vinger


Ønsker dere alle en fin kveld :-)

7 kommentarer:

  1. Such a beautiful page with the wonderful details and gorgeous colors!
    Thank you so much for joining in at my April Crafty Wednesday challenge where it's all about Wings, Tails or Spring Blossoms.
    Ellie

    SvarSlett
  2. WoW - an absolutely stunning card. It's so beautiful :-)
    Thank you for coming to play at IKEsWORLD Challenges.
    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    SvarSlett
  3. Wonderful card - i like the shabby/vintage look and you did a great job with our Shaker Card Challenge @ Little Red Wagon. Thanks for joining us and i hope to see you back again soon.

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    SvarSlett
  4. Beautiful card, loving the detail and great choice of colours too. Thanks for sharing this with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    SvarSlett
  5. Råstilig konfirmasjonskort, herlig at du tar opp igjen farger fra bilde! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

    SvarSlett
  6. Lekkert kort, i fine farger :)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrappimg
    Klem fra Inger Marie (DT

    SvarSlett
  7. Nydelig kort. Frøkna på bildet ser jo litt alveaktig ut, og kortet med fargene og pynten ga meg også et litt alveaktig inntrykk.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)