Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 4. november 2018

Joy to the world

 

Nå er jeg endelig i gang med årets julekort produksjon :-)
Jeg startet den med å utfordre meg selv til å lage ett
clean and simple kort, noe som jeg syns ett litt vrient.
Jeg er en smule glad i å pynte ;-) ....men jeg må si
att jeg ble veldig fornøyd med dette kortet mitt :-)
Jeg har brukt sølv og rød folie fra Søstrene Greene,
en Cuttle bug embossing folder og dies fra Ebay.
Det er litt vrient å ta bilder når jeg har brukt folie,
men tror disse ble ganske greie.




Jeg sender dette kortet til:

kreativscrapping Clean and simple
happy little stampers  Clean an simpel jul
Sparkles forum christmas  Embossing og jul
The merrychristmas challenge  Alt er lov og jul

Ønsker dere alle en fin kveld :-)


9 kommentarer:

  1. Beautiful CAS card and love the baubles
    Carol x

    SvarSlett
  2. Så flott julekort du har laget Lena. Takk for at du deltar hos Scrap from Your heart. Hilsen DT-Katrine

    SvarSlett
  3. I love your card! The CAS style makes it an easy design to replicate for making lots of Christmas cards. Also, I noticed you were from Norway which is where my ancestors migrated from to the US back in the 1800s. I some of them came from the Sognefjord. Norway is on my bucket list to visit. :D

    SvarSlett
  4. A beautiful cas card and the baubles are so pretty. Thank you for joining in at Sparkles Christmas this month. Lynne DT

    SvarSlett
  5. Awesome job with the foil, love your card! Thanks for sharing with us at The Merry Christmas Challenge!
    xoxo,
    Aimeslee DT
    https://paper-paisleys.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. What an elegant Christmas card. I love the foil and the design you've created. Simply beautiful. Thanks so much for joining our HLS November Christmas Challenge.

    SvarSlett
  7. Wow, what a stunning clean and simple Christmas card. So elegant. Great embossing too. Thanks for joining in with our challenge at Sparkles Christmas. Good luck. Hugs Debbie DT xx

    SvarSlett
  8. Jeg skjøner godt at du er fornøyd, dette var kjempelekkert!
    Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping:-)
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  9. Beautiful Christmas card! Thanks for joining us at Happy Little Stampers Christmas Challenge

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)