Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 14. mars 2018

Tinas 3 års lo

 
Her kommer en fargerik lo som jeg laget til mitt
barnebarns 3 års dag. Jeg har kopiert forsiden på
favoritt boka hennes. Inne hos Scrappelyst ønsker
de seg bidrag med masse farger, så jeg sender den
over dit :-) Masse farger er det også i frøknas
godis pose ;-)
 
 
Tinas favoritt bok :-)

 
Denne lo'n sender jeg også til:
 
Pile it on Sirkler
Colour crazy  Alt er lov
 Llil red wagon Familie (my grand daughter)
 
Ønsker dere en fin Onsdags kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Just precious. Thanks for sharing with us over at LPCF this time around.

    SvarSlett
  2. What a precious layout. Thanks for joining the family challenge at Little Red Wagon this week.

    SvarSlett
  3. Koselig LO!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Flott LO i herlige farger.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)