Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 14. november 2017

Vinterlig julekort

 
Her har jeg lekt meg med mere papirer fra
søstrene Greene. Blir en del hvite og blå julekort
hos meg i år. Denne jule kule dien er fra Ebay.
Måtte bare prøve meg på  lage en chaker med
den. Teksten er også fra Ebay.



Teksten inne i kortet er i fra North Star Stamp.

 
Dette kortet sender jeg til:
 
C.R.A.F.T Vinter
Hjerteboden Jul i hvitt,blått og sølv
 
Ønsker dere alle en god kveld :-)

3 kommentarer:

  1. Beautiful shaker card and love the die-cut bauble
    Carol x

    SvarSlett
  2. Exquisite! Love the colors and amazing ornament die. Hugs, Autumn

    SvarSlett
  3. Lovely card!
    Thank you for coming to play at IKEsWORLD Challenges.
    Blessings.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)