Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 8. august 2017

To enkle guttekot

 
Her er ett av to like guttekort som jeg har laget.
Ikke ofte jeg lager kort med så lite på, så
denne gangen har jeg virkelig utfordret meg selv :-)
Inne hos Kreativ scrapping ønsker de å se stempel
på kort, så dette kortet sender jeg dit.
 

 
Disse kortene sender jeg også til:
crafty hazelnuts patternedpaper  Alt er lov med mønsterark
 
Ønsker dere alle en flott tirsdags kveld :-)

5 kommentarer:

  1. Flotte kort <3, synes du mestrer det fint jeg. Enkelt er også gøy. Det som er så fint med hobbyen er at vi kan variere og bevege oss akkurat dit vi vil :)

    SvarSlett
  2. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    SvarSlett
  3. Such a pretty card.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Tina DT for <a href="http://aperfecttimetocraft.blogspot.de/2017/08/1st-august-2017-perfect-time-to-craft.html</a><br />

    SvarSlett
  4. Wonderful card, love the star paper. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.

    SvarSlett
  5. Så stilige kort :)
    Elsker stjerner!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)