Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 2. april 2016

Hjemmelaget stemplings verktøy

 
Da jeg så det hjemmelagde stemplings verktøyet
inne hos  Monicas Hobbysysler så måtte jeg prøve
meg jeg også. Jeg ha brukt to klipsramme glass.
ett rute ark, ett plast lokk (klippet til og limt på
bak for å bevare rute arket) + washi tape fra Nille.
En gammel treboks måtte ofres for å få hengsler.
Den fungerer faktisk kjempe bra. Nå her jeg fått
ett fornyet håp for noen av stemplene mine som
stempler litt dårlig. Takk for inspirasjonen Monica :-)
 
 
Ønsker dere alle en flott Lørdag :-)

1 kommentar:

  1. Så kult, dette gikk jo virkelig unna! Håper den gir masse liv til gamle stempler!

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)