Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

mandag 28. mars 2016

Ett monokromarisk tog kort

 
I dag har jeg ett monokromatisk tog kort til dere.
Kortet er laget helt uten mål og mening......men her
er det motivet som har inspirert meg. Toget er fra
Marianne design.

 
Jeg sender dette kortet til:
Trykkpressa Monokromatisk
Nordsalten-hobbyklubb  Matall (her har jeg
brukt to skrue brads)
Craft and smash Craft papir
Crafty hazelnuts patterned paper. Alt er lov med mønsterark
 
Da har vi kommet til påskes siste fridag.
Som dagene har flydd! Har blitt litt
kreativitet på meg denne påsken :-)
Ønsker dere alle en fin kveld :-)
 

6 kommentarer:

  1. Thank you so much for sharing your project and entering our Challenge at Craft Your Passion Challenge.
    I can’t wait to see what you create for our next Challenge.
    Angie DT
    Craft Your Passion Challenge

    SvarSlett
  2. Dette var tøft, liker at du har brukt foto med skinner i bakgrunnen. Lyktestolpen gir en følelse av "nede på stasjonen". Å toget var jo kjempe fint! Har sagt det før, men sier det igjen, digger måten du setter opp kortene dine på ♥
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så kult kort du har laget!
    Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

    SvarSlett
  4. Stilig kort. Digger hvordan du har toget opp mot bildet på kortet ditt.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Så stilig kort! Kult med motivet og tog-diesen!
    klem Unni

    SvarSlett
  6. This looks really wonderful. Thank you for sharing this with us over at Artistic Inspirations. Sue DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)