Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 24. februar 2015

3 små barne kort


Det er ikke så ofte att jeg lager småkort, med det
er litt artig å lage i andre formater enn det som
er vanlig ........for meg iallefall ;-)
Trykkpressa  har kommet til bursdags utfordring nr.12
som er å lage mini kort på 10 x 10 cm.
Jeg har valgt å lage en serie på 3 kort. Her har jeg lekt
meg med dieser og puncher.


Storyteller  ønsker seg barne kort denne gangen.
Brads skruene som jeg har brukt her er fra Storyteller.


To små cookis har fått plass på innsiden av kortet ........


.....og på baksiden :-)

Sender også dette kortet til:
Scrappelyst  Knall farger
Avenue 613  Bursdag

Da er jeg klar for nok en arbeidsdag :-)
Carpe Diem - Grip dagen!
......ønsker dere alle en flott tirsdag :-)

12 kommentarer:

  1. Tre stilige mini kortkort Lena :)
    Så kule :)
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Conie

    SvarSlett
  2. Så artige kort! Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Ett Trykk.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  3. Så morsomme små barnekort du har laget:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Så morsomme minikort :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Utrolig herlige små barnekort i flotte farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  6. Herlige småkort.
    Perfekte til barnebursdag.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  7. So beautuiful mini-cards! Perfect for children birthdays! Thank you verry much for sharing this project with us at 613 Avenue Create this week.
    Hugs,
    Sasha

    SvarSlett
  8. Næmmen så herlige kort :) Kan ikke annet enn å smile av disse, så kule :)
    klem Unni

    SvarSlett
  9. Disse rett og slett fantastisk herlige, i love them....
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  10. Kjempeherlige kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda

    SvarSlett
  11. Love Cookie Monster! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and more...
    Bec

    SvarSlett
  12. Beautiful cards. Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers and More challenge. Marlene DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)