Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 8. mars 2014

Opp med henda

 Her kommer en rykende fersk lo laget etter skissen
til Sketchy colors Det er yngste datteren min som 
jeg har scrapper igjen. Bilde er nok 4 år gammelt.
 Rammen er laget av ett orange ark som jeg har revet
ut midten av. Jeg har gitt arket litt brun maling og litt inka gold.
Til slutt brukte litt sandpapir .
Sender denne lo'n også til:
Creative knockouts jenter ruler

Ha en flott helg :-)

8 kommentarer:

  1. Så lekker lo! Og så gøy å se en lo i utfordringen vår!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors. Lykke til!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Lovely project. Thanks for playing with us at Izazovi i sladkiši.
    Keti (DT)

    SvarSlett
  3. Hei Lena!
    Nå er det lenge siden sist og du har vært effektiv og lagd mange flotte LO´er og nydelig kort.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Så lekker LO igjen .
    Skal si du er effektiv.
    Takk for info ang sølvpappen. Håper dem har når jeg kommer til uka.
    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Nok en lekker LO, Lena!! Stilig bilde, layout og fargevalg!!
    Takk for inspirasjon:-)
    Har vært syk i over tre uker her...og gleder meg til korting i hobbykroken:-)
    Ha en fin søndagskveld!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. This is awesome! Great Layout and Design elements. Thank you for joining us at Creative Knockouts Challenges this week.

    Amy ~DT

    SvarSlett
  7. that's a fabulous layout that you have done! Wow I haven't made one of those in forever!!! :) but love yours and the frame you have done!!!

    Thanks for joining us at Creative knockouts this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky.

    SvarSlett
  8. Beautiful in every way :-))
    Thank you for joining us at "Izazovi i Slatkiši". Good luck and please join us again!
    Hugs, Andreja

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)