Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

fredag 12. april 2013

Ett lite englebarn

Jeg kaster meg ut i en ny jubeleums oppgave
inne hos Trykk pressa oppgave 6 uke 2.
Denne gangen var oppgaven collage.
Mange måter å gjøre det på, men jeg har valgt
lag på lag, riving og klipping. Vesle Tina
lå egentlig på en leke matte i stua
...men jeg har gitt engle barnet mitt vinger :-) ......med glitter ;-)
 Ett 5 tall fordi hun er 5 mnd gammel.
For de som ikke vet det, så er denne nydelige
frøkena her mitt første barnebarn.......og eneste
enn så lenge :-)

Sender også denne lo'n til:
Hotshot craft  alt annet enn ett kort

Ønsker dere alle en flott helg :-)

6 kommentarer:

  1. Nydelig LO, og ei nydelig lita jente.
    God helg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så mye flott du lager Lena. Lo´en under her var kjempefin og det samme med dette du har lagd med det nydelige barnabarnet ditt.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. So gorgeous Lena,So sweets.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Nydelig lita frøken:-)..perfekt med englevinger:-)
    Supersøtt med alle hjertene, fjær og skyer!!
    LOèn ble kjempefin!!!!

    Ha en fin lørdag!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Super scrap book layout, thank you for joining us at Creative Moments

    SvarSlett
  6. This is just beautiful. Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity. Hope to see you again for the next challenge.

    DT. member
    Evie

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)