Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 26. juni 2012

Morro å komme på trykk :-)





 Jeg syns det er stor stas å få komme på trykk :-)
For andre gang har jeg nå fått mitt bidrag med
i Ett trykk! Det kom en forespørsel på nettet 
etter noe Tim Holzt eller Dyan relatert, å siden 
denne mini lo'n sto ferdig og u-blogget, så
slengte jeg den inn!

 Jeg sleit litt med fotograferingen, 
å måtte fjerneglasset. Bildene under er tatt gjennom glasset.

 Hjemme på bordet ligger boken til Tim
sånn lett hengslengt på ett lite bord 
som dekorasjon :-)
Å selvsagt så er den signert :-)
Ønsker dere alle en flott uke :-)

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO!
    Ha det gott.......

    SvarSlett
  2. Så moro Lena. Gratulerer.
    Flott LO også, så stilig med den rammen!
    Flinka!!!! :-)

    SvarSlett
  3. Stor stas synes jeg og, klem.

    SvarSlett
  4. Det så jeg, dette var moro, og Lo'en er jo kjempeflott !

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)