Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 10. september 2011

Monokromatisk gutter kort

I Scrappekammeret s siste utfordring er det
monokromatisk som gjelder. Her har jeg valgt fargen brun.
Har til nå ikke missa en eneste av kammerets utfordringer,
så jeg måtte jo henge meg med på denne også :-)
Teksten er fra North star stamps.
Motivet har jeg funnet på nettet.
Har brukt roser fra WO og
charms fra Kuttut.
Dette korte er til min kusines mann som vi er 
innvitert til på  stabburs fest !
Kortet lagde jeg på Skedsmo treffet i går.
Takk for nok en hyggelig kveld, damer :-)
Sender også dette kortet til disse utfordringene:
Papirdokkene  bruk minst to punch/dais
Her har jeg brukt "word window punch fra stamping up
og en dais fra QK/bak bilde)



Ønsker dere alle en strålende flott Lørdag :-)

13 kommentarer:

  1. Läckert herrkort, det är snyggt med monokromiskt!
    Ha det gott....

    SvarSlett
  2. Kanonstilig !!
    Så mange flotte detaljer...wow..
    Hvor på nettet finner man egentlig sånne motiv? Har prøvd å leite litt,men har ikke lykkes.Takknemlig for tips ;0)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Lekkert igjen Lena!
    Stilig med bil, bånd og dies.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Kjempeflott herrekort! mange stilige detaljer!

    Ha en fin søndag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  5. Dette kortet er stilig. Har jo sett det da du holdt på å lage det. Lekre detaljer slik som bokstasvene du bruker. Det ble et tøfft kort.

    SvarSlett
  6. Så fint et guttekort, imponerende at du har vært med på alle:)

    SvarSlett
  7. Wow Lena! Du er rågod på herrekort altså! Dette var kanonfint og veldig tøft! Dette må gutta like vet du! Masse kult stæsj du har brukt også! Ha en finfin uke! Klem

    SvarSlett
  8. Dette har jeg sett live og det er kjempefint! Flott bånd og veldig gjennomført stil på kortet. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Jeg har jo allerede godkjent dette (hi-hi), men må jo kommentere her og! Kjempeflott ble det! Og jeg tør nesten påstå at du er vår mest trofaste deltaker!
    Tuusen takk for nok et bidrag til Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  10. Knalltøft. du har virkelig dreisen på disse guttekortene.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  11. Fantastisk stilig kort til gutt/mann! likte alle detaljene du har brukt og måten du har satt dem opp :D
    takk for din deltagelse på vår utfordring 46!
    klem fra linda s l

    DT KOM

    SvarSlett
  12. WOw Lena, noe så lekkert!!! Herlig guttekort, men pynt som passer en gutt. Jeg er utrolig glad i bruntoner, så dette gikk rett hjem her.
    Håper du har det fint på Østlandet :-D
    Her er det hektisk som vanlig, men jeg trives kjempegodt i den nye jobben min, selv om tiden flyr.
    Håper vi treffes igjen etterhvert :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  13. For et herlig Guttekort... De er alltid så vanskelig å lage, og ditt er utrolig tøft!

    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Angella

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)