Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 21. mai 2011

Tagg til broderen

Etter en travel uke er det deilig
med litt scrappe tid igjen :-)
Jeg har kastet meg over nye oppgaver,
noe som resulterte i en tagg til å henge
på gaven til broderen. Blir i tillegg
til kort....som en ekstra pakke pynt :-)
Det flotte stempelet er fra North star stamp.
En av oppgavene jeg har laget denne taggen
til er Sukkersøtt  sin utfordring med bølgepapp og tall.
En annen oppgave er Scrappekammerets oppgave
om å lage sin egene dekorasjon. På denne har jeg
brukt en ørering, tyll fra ett skjørt, QK tall og
krystal efect. Den har stått til tørk i flere timer,
men er enda litt hvit i kanten. Jeg er en ivrig blogger,
å har ikke tid til å vente til i morgen med å blogge den.
Tenkte også att den ville passe fin inn på bursdags oppgaven 
inne hos Scrapperiket
Jeg har brukt blomster og hjørne fra WO.
Charmsen er fra Kuttut.
Sender også denne taggen til disse utfordringene:
Crafty Emma mye pynt
Crafty catz  lag hva du vil
Crafts and me lag hva du vil
My mums craft  ikke firkanta

Ønsker dere alle en fortsatt flott helg :-)

16 kommentarer:

  1. Tøff, det motorsykkelstempelet er helt rått.
    Ha en fin helg :-D

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig tag!!!!!!
    Utrolig tøff og lekkert pakkepynt ble det:-)
    Ha en fin og kreativ helg videre!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempestilig tag Lena! Så masse flott du har laget siden sist jeg var innom (bare å beklage, men jeg er en dårlig blogger for tiden). Krystalleffekt hørtes kult ut!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
    Klem

    SvarSlett
  4. Love your fabulous Tag, thanks for sharing it with us at CraftCatz this week.xx

    SvarSlett
  5. Så stilig, dette blir flott pynt på gaven :)
    klem :)

    SvarSlett
  6. Wow knalltuff tag, denna gillade jag riktigt riktigt gott.
    Önskar dig en fortsatt bra dag....

    SvarSlett
  7. Hi Lena
    A fabulous tag,thankyou for joining us this week at CraftyCatz,
    Hugs Dianne xx

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig tag du har laget!
    Stilig stempel du har brukt!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en flott søndag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  9. Fabulous tag, love the embellishments you have used!

    Thank you for sharing with us at CES Challenge this week, good luck!
    hugs shell xx

    SvarSlett
  10. Nydelig tag du har laget. Og det var mye fin pynt på den. Ønsker deg en fin søndag. Tror jeg får tid til å være litt produktiv før jeg må lage middag til gjestene!

    SvarSlett
  11. what a fabulous tag, love everything about it:)

    Thank you for joining us at MMCS

    JJ
    xx

    SvarSlett
  12. Hi Lena, your vintage tag is simply stunning, I love the contrast of the masculine image with the soft feminine features. thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Hugs, Dawn

    SvarSlett
  13. Råflott tag, Lena - håper broderen satt pris på denne, for den var fiin !!

    SvarSlett
  14. Kjempetøff! Forstår godt du ikke har tid til å vente med å blogge den :)

    Carina
    Scrappekammeret

    SvarSlett
  15. Oh... great idea to use a tag! And I think it's a stunning one! Fantastic work you did on this one. Thanks for joining us this week at Totally Papercraft Challenge. Hope that you will be back next week! Hugs Marion

    SvarSlett
  16. Superflott detta!! Knalltufft och fina detaljer!

    Kram
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)