Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 16. januar 2011

Hiv og Hoy

Jeg har kastet meg over Kort o manias utfordring.
Der ville de se litt eventyrlige kort denne gangen :-)
Sjørøver motivet har jeg funnet på nettet.
Jeg var i manko på falske penger, så jeg gikk for ekte mynter.
2 sisters  ville se blomster.Sneik med ett par :-)
One stop ett gutte kort
Delightful ville se easel kort
Har brukt QK bokstaver og charms fra kuttut.

Ønsker dere alle en flott uke :-)

19 kommentarer:

  1. For en kul kar i hengekøya!
    Stilig kort, tøft med myntene!
    Ida

    SvarSlett
  2. Herlig kort med et utrolig herlig motiv! KJempeflott dette kortet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til kort o Mania.

    SvarSlett
  3. Skal si du er aktiv Lena!!! Dette var utrolig tøft :-) Herlige farger og masse stilig pynt.
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Ohoy! sååå kult kort! digget alle detaljene du har brukt her, og flott motiv var det og! så artig å bruke ekte penger da hi hi :D morro :D
    takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  5. Kult kort!! Herlig motiv og stilig med pengene rundt på kort!!

    Ha ei fin uke!

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. wow! så tøft piratkort du har laget :-)
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  7. Tøft!! Og utrolig morsomt at du har lagt på ekte penger! Synes det var kult jeg da;))
    Stilig kort med tøffe farver! Skipp o hoy!!
    Og tøft bidrag til Kort o Mania!!!

    SvarSlett
  8. Hiihii, hvor du er dyktig. Du er dronninga av gutte/herrekort:)
    Digger det, ha en flott dag:)

    SvarSlett
  9. Et skikkelig tøft og morsomt kort! :)

    SvarSlett
  10. Oj, den fargeleggingen må være noe av det flotteste jeg har sett, Lena, flink du !! Kjempeherlig kort, med nydelig papir, og tøft med myntene på :-)

    SvarSlett
  11. Very cute easel card. I love that pirate image. Thanks for joining us at Delightful Challenges.
    Hugs!
    Cec

    SvarSlett
  12. Her er alltid så mykje flott!
    Du er så flink med fargar!!
    Kjempe god inspirasjon.
    Har lagt deg til i blogglista mi, og legg meg til som følgar!

    SvarSlett
  13. Ser ut som han har det som plommen i egget :o) Knallherlig motiv, tøft med penge-pynten!

    Klem :o)

    SvarSlett
  14. Så kult stempel motiv Lena! Det var et virklig nytt motiv jeg ikke har sett noe liknende til før! :) Tøft eventyr tema og morsomt med ekte penger som pynt blandet med blomser og diverse annet! Kjempe kult kort rett og slett! Klem

    SvarSlett
  15. super cool og med sjove detaljer. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  16. Wow!! what a fabulous male card you have created, I love all the little details and the image.
    Thank you for joining us at One Stop Craft this week.
    Hugs
    Suzi x

    SvarSlett
  17. Hei Lena! Du verden så mange fine motiv du finner på nett! Dette var jo bare et kjempestilig motiv og du har laget et skikkelig fint kort med det. Liker fargene og eventyrtemaet kommer ordentlig fint frem! Håper du har det bra og at vi sees på neste treff:=)

    Takk for at du deltar på Kort o Mainia sin eventyrutfordring.

    KLem

    SvarSlett
  18. What a funny image!
    Thanks for joining us at 2SC, hope to see you again.:)
    ~hugs~darling Ho~

    SvarSlett
  19. Fabulous card! Thanks for taking part in the Mami Doodles challenge.

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)